לאור זרקורים ובהייפ גדול, חשפה אודי את ה-Concept Q4 , רכב תצוגה-קרוב-יצור-סדרתי אשר מכין את הקרקע למתקפת רכבי הפנאי החשמליים של החברה. ה-4Q, המתבסס על טכנולוגיית ה-E-tron המוכחת של החברה, יהיה הרכב הראשון בחברה שיתבסס על הפלטפורמה החשמלית המודולרית MEB, פלטפורמה אשר עתידה לשמש רכבים עתידיים של הקונצרן שכבר במהלך ההשקה רמז על דגמים חשמליים נוספים ולנתח מכירות של 40% של דגמים אלו מכלל דגמי החברה עד לשנת 2025.
מראה הרכב מזכיר את סדרת ה-E-tron של החברה אך קווי המתאר חדים יותר, קרביים יותר ומעניקים תחושה של עוצמה ונוכחות. יחד עם הגריל העצום וחישוקי 22" אין ספק שה-4Q יהיה מהבולטים בקטגוריה. גרסת הספורטבק שהוצגה גם היא מוסיפה ספוילר אחורי וקימור גג שונה, בדומה ל-7A הסלונית.
פנים הרכב ממשיך את העיצוב החיצוני עם אלמנטים יוקרתיים וזוויות חדות העוטפים את הנהג ונותנים לו להרגיש ברכב ספורט ולא ב-SUV. אודי טוענת שמעבר להנעה חשמלית נעשה שימוש גם בחומרים קלים וממוחזרים הידידותיים לסביבה.
כיאה לטכנולוגית של האודי, אשר מגדירה את עצמה לא פעם בעלת עליונות טכנולוגית המושתת על פני קשת דגמי החברה וגם הפעם מביאה היצרנית בשורה חדשה בדמות חלוקה ל-2 מנועים חשמליים: אחורי וקדמי, בעלי 204 כ"ס ו-102 כ"ס בהתאמה. בניגוד לדגמי הקווטרו האחרים, ההנעה היא אחורית בלבד והמנוע הקדמי מופעל בעת הצורך, ועל כן הביצועים בהתאם: 6.3 שניות ל-100 קמ"ש ועד ל-180 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית וזאת מתוך מארז סוללות בקיבולת 82 קוט"ש ובדרך לטווח מרשים של עד 450 ק"מ על פי תקן WLTP.
מאודי נמסר ששיווק הדגם הסדרתי עתיד להתחיל במחצית הראשונה של 2021.